כותב |
|
שואל משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 28/03/17
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1
|
נשלח בתאריך: 28/03/17 בשעה 18:00 | IP רשוּם
|
|
|
שלום, אודה מאוד למתן מענה.
אני מרוויח שכר אמנים. סביבות 20,000 בשנה. אני לא מוגדר כעצמאי, אני לא עסק, לא מוציא חשבוניות, ולא עוסק פטור. מקבל שכר אמנים בלבד + מבצע תיאום מס במס הכנסה בגין הכנסות אלה בכל שנה.
לשנה הנוכחית - 2017, ביצעתי תיאום מס כחוק בגין שכר אמנים, דרך האינטרנט. החודש אני מתחיל לעבוד בנוסף גם כשכיר.
שאלתי היא - כיצד עליי למלא טופס 101, האם לכתוב שם שאני מקבל שכר אמנים? האם עליי לגשת למס הכנסה בסוף השנה ולבצע תיאום מס בגין כל ההכנסות כשכיר + שכר אמנים? אני זה שאמור לעשות תיאום מס בין ההכנסות כשכיר + שכר אמנים? או שעל אחריות העסק לבצע בעבורי את תיאום המס בין ההכנסות השונות?
אני לא כל כך יודע איך להתנהל. אני בסך הכל בן 23 ומעולם לא נגעתי בנושא. אודה לכם מאוד למתן עזרה.
המשך שבוע טוב.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 28/03/17 בשעה 18:01 | IP רשוּם
|
|
|
שלום,
כן - יש לכתוב בטופס שיש לך הכנסה נוספת, ולסמן ממקור אחר, ולפרט בכתב - שכר אמנים.
כן - עליך לבצע תיאום מס בין ההכנסות (או לחילופין להגיש דוח שנתי בסוף השנה). הדבר הינו באחריותך ולא באחריות המעסיק.
בהצלחה.
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
|
|