כותב |
|
יוליה משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 18/04/16
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1
|
נשלח בתאריך: 18/04/16 בשעה 09:22 | IP רשוּם
|
|
|
שלום רב,
אני מנהלת חשבונות שכירה ואני מעוניינת בתוספת הכנסה כעצמאית -
לנהל חשבונות לעסקים מהבית.
בעלי הוא כבר עצמאי שעובד כקבלן משנה של חברת YES.
שאלה: הייתי רוצה במקום לפתוח עסק נוסף "להתווסף" לעסק שלו ושניתן
מענה בשני תחומים.
האם הדבר אפשרי? אם כן, מה צריך לעשות בשביל זה?
שאלה נוספת: עד כמה נהוג אצל רואי חשבון שיתוף פעולה עם מנהלות
חשבונות עצמאיות? האם עושים הסכמים כלשהם בין שני הצדדים?
האם יש דברים שכדאי לקחת בחשבון כעובדת מהבית?
תודה מראש על התייחסותכם!
__________________ בברכה,
יוליה - הנה"ח
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 21/04/16 בשעה 13:23 | IP רשוּם
|
|
|
שלום.
מכיוון שמדובר בפעילות נפרדת לחלוטין יש ביצעת ל ידי כל אחד מכם בנפרד-
יש להירשם בנפרד, ולפתוח תיק במעמ.
לעניין מס הכנסה יש לציין שממילא תגישו דוח על הכנסות שניכם.
לעניין רואי חשבון - אכן יש רואי חשבון שנוהגים להיעזר במנהלי חשבונות
פרילנסרים. בדרך כלל מדובר ברואי חשבון שנפח העבודה אותו הם צריכים אינו
מספיק להעסקת מנהלת חשבונות במשרה מלאה, או ברואי חשבון שלא
מעוניינים לבצע במשרדם עבודת הנהלת חשבונות.
לעניין נושאים שחשוב לקחת בחשבון בעת עבודה מהבית- אנו ממליצים
שתקראי את המדריך המפורט הנמצא באתר במשרד לעניין זה להלן קישור -
מדריך עבודה
מהבית
נשמח לסייע בשאלות נוספות.
בהצלחה
נערך על ידי עמוס רואה חשבון - 21/04/16 בשעה 13:26
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|