כותב |
|
ניר משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 11/05/18
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1
|
נשלח בתאריך: 11/05/18 בשעה 08:34 | IP רשוּם
|
|
|
שלום עמוס כץ
שמי ניר ,ואני עובד בסינגפור זה 4 שנים ,אם אישור עבודה,ושילמתי
מיסים כל 4 שנים יש לי מסמכים לזה.
החוזה נגמר לי ואני חוזר לארץ בסוף החודש מאי 2018.
כול 3 שנים הייתי רוב הזמן בסינגפור,השנה הרביעית עכשיו,עבדתי
מינואר 2018 עד אפריל ,במאי הייתי בארץ בחופשה ולא קיבלתי
משכורת ,ואני צריך לעזוב בסוף מאי.
אני רוצה להעביר את הכסף שלי לארץ ,לפני שאני חוזר.
שאלתי היא.
1.האם אני צריך לשלם מס על הכסף הזה?
2.השנה 4 ,בגלל שעבדתי רק 4 חודשים(אני משלם מס כאן)אך האם אני
צריך לשלם משהו בארץ על זה?
תודה
ניר
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 11/05/18 בשעה 09:16 | IP רשוּם
|
|
|
שלום ניר,
מדובר בסוגיה שצריכים לפעול בה בשיא הזהירות, שכן יש חשיפה לכך שמס הכנסה יטענו שאתה חייב במס בארץ על כל התקופה.
מומלץ ליצור איתנו קשר ולתאם שיחה בנדון. אנא פנה בשעות העבודה אל רואה חשבון (עו"ד) אריאל כץ ממשרדנו בטל 03-9665122.
בהצלחה.
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
|
|