כותב |
|
טםצאםה משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 30/11/15
משתמש: מנותק/ת הודעות: 8
|
נשלח בתאריך: 30/11/15 בשעה 11:28 | IP רשוּם
|
|
|
עד היום בעבודתי (עוסק פטור) מול נעמ"ת נתתי בסוף חודש קבלה
,ובתמורה הועבר לי תשלום לאחר ניכוי של בטוח לאומי, והחודש שונה לי
הסטטוס ,ואני מקבל בדואר צ'ק עם כל הסכום, ושאלתי מה עלי לעשות מול
ביטוח לאומי?
__________________ אוריה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 30/11/15 בשעה 13:56 | IP רשוּם
|
|
|
שלום אוריה.
עם פתיחת תיק עוסק פטור במע"מ היה עליך ממילא לפתוח תיקים גם במוסד לביטוח לאומי, כפי שתוכל לקרוא כאן: מדריך עוסק פטור.
אם טרם פתחת תיק במוסד לביטוח לאומי - עליך לגשת למשרדי ביטוח לאומי, למלא את הטפסים הנדרשים ולפתוח תיק עצמאי.
בהצלחה.
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
טםצאםה משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 30/11/15
משתמש: מנותק/ת הודעות: 8
|
נשלח בתאריך: 01/12/15 בשעה 10:12 | IP רשוּם
|
|
|
תודה רבה
__________________ אוריה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|