smadik משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 23/04/14
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1
|
נשלח בתאריך: 23/04/14 בשעה 10:51 | IP רשוּם
|
|
|
שלום רב,
יש לי שאלה בנוגע להיקף המשרה אשר מתוארת בתלוש השכר שקיבלתי. מזה חודשיים
אני בשמירת הריון. בתלוש שקיבלתי לביתי עבור חודש מרץ, היות ואני עדיין ממשיכה
להפריש סכומים לקרן פנסיה וקרן השתלמות. למרבה הפלא רשום בהיקף המשרה כי
הנני ב"חופשת הריון".
לאחר שפניתי להנהלת חשבונות, לטענתה, לא אמורה להיות בעיה עם הסטטוס, אך
מהמידע הדל שהצלחתי להעלות באינטרנט מצויין שחייבים לשנות את הסטטוס
בהתאם למצב בו נמצאת העובדת.
חשוב לי מאוד לציין כי כל התשובות שניתנו לי על ידי נציגת הנהלת החשבונות של
החברה היו שגויות (הפרשות, טעויות של חישוב ימי חופשה ומחלה, הורדת שעות
בעבודה ועוד). אי לכך קיים בי חוסר אמון בנוגע לכל תשובה שניתנת לי. אי לכך
שאלותי הן,
מה אמור להופיע בהיקף המשרה?
האם הסטטוס של "חופשת לידה" תגרום לי בעיות בהמשך עם לשכת התעסוקה או
ביטוח לאומי בעתיד
תודה רבה
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 13/09/14 בשעה 21:20 | IP רשוּם
|
|
|
שלום רב,
אכן יש לשנות את הסטטוס מ"חופשת לידה" לסטטוס כהוויתו -
שמירת הריון.
בבהצלחה.
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|