כותב |
|
yochay1 משתמש וותיק
הצטרף / הצטרפה: 28/11/17
משתמש: מנותק/ת הודעות: 25
|
נשלח בתאריך: 04/08/23 בשעה 18:34 | IP רשוּם
|
|
|
שלום רב,
רציתי לדעת האם אני צריך לנהל ספר תקבולים ותשלומים להכנסות כאשר אני עובד עם אתר שמאפשר להוציא חשבונית ירוקה לפי החוק? האתר הוא חשבונית ירוקה (Morning)
עד היום הייתי מנהל ספר תקבולים ותשלומים נפרד להכנסות וספר נפרד להוצאות.
בגלל שהכמות הזמנות גודלת זה כבר מתחיל להיות בעייתי ועד כמה שאני מבין זה לא משהו שאני חייב לבצע כי אני עובד עם אתר שמוריד ממני את האחריות.
האם אני יכול להפסיק לדווח את התשלומים והחשבוניות ובמקום זה רק לדווח בספר תקבולים ותשלומים רק הוצאות.
נערך על ידי yochay1 - 04/08/23 בשעה 18:45
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 13/08/23 בשעה 21:38 | IP רשוּם
|
|
|
yochay1 כתב:
שלום רב,
רציתי לדעת האם אני צריך לנהל ספר תקבולים ותשלומים להכנסות כאשר
אני עובד עם אתר שמאפשר להוציא חשבונית ירוקה לפי החוק? האתר הוא
חשבונית ירוקה (Morning)
עד היום הייתי מנהל ספר תקבולים ותשלומים נפרד להכנסות וספר נפרד
להוצאות.
בגלל שהכמות הזמנות גודלת זה כבר מתחיל להיות בעייתי ועד כמה שאני
מבין זה לא משהו שאני חייב לבצע כי אני עובד עם אתר שמוריד ממני את
האחריות.
האם אני יכול להפסיק לדווח את התשלומים והחשבוניות ובמקום זה רק
לדווח בספר תקבולים ותשלומים רק הוצאות. |
|
|
שלום רב,
כן, אפשר לראות ברישומים בחשבונית ירוקה כמעין ספר תקבולים
(ותשלומים אם רושמים שם גם הוצאות) לעניין זה.
בהצלחה.
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
yochay1 משתמש וותיק
הצטרף / הצטרפה: 28/11/17
משתמש: מנותק/ת הודעות: 25
|
נשלח בתאריך: 02/09/23 בשעה 04:52 | IP רשוּם
|
|
|
היי, תודה רבה עמוס.
אם אפשר 2 שאלות נוספות בנוגע להוצאות.
1) האם מעצם זה שיש במערכת את היכולת להוסיף הוצאות זה מסיר ממני את הצורך לבצע תיעוד להוצאות? או שהם חייבים אישור מיוחד שבמידה ואני משתמש במערכת זה פוטר אותי מספר תקבולים ותשלומים?
2) במידה ואני משתמש במערכת להוצאות האם אני חייב להכניס את ההוצאות ברגע שאני מבצע את הרכישה או האם מותר לי להכניס את כל ההוצאות פעם אחת בסיום החודש במקום כל פעם מחדש?
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
עמוס רואה חשבון מנהל ראשי
רואה חשבון מומחה
הצטרף / הצטרפה: 05/01/08
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1863
|
נשלח בתאריך: 12/11/23 בשעה 22:24 | IP רשוּם
|
|
|
yochay1 כתב:
היי, תודה רבה עמוס.
אם אפשר 2 שאלות נוספות בנוגע להוצאות.
1) האם מעצם זה שיש במערכת את היכולת להוסיף הוצאות זה מסיר ממני
את הצורך לבצע תיעוד להוצאות? או שהם חייבים אישור מיוחד שבמידה
ואני משתמש במערכת זה פוטר אותי מספר תקבולים ותשלומים?
2) במידה ואני משתמש במערכת להוצאות האם אני חייב להכניס את
ההוצאות ברגע שאני מבצע את הרכישה או האם מותר לי להכניס את כל
ההוצאות פעם אחת בסיום החודש במקום כל פעם מחדש? |
|
|
שלום:
1) פורמאלית נדרש עדיין לשמור את המקור. פרקטית עם נשמר שם צילום
של המסמך - זה מספיק בפועל.
2) מותר להכניס את ההוצאות אחת לחודש.
בהצלחה
__________________ עמוס כץ ושות' - משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת וביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל ענפי המשק, לווי עסקים ומלכרים, ייצוג במס הכנסה וטיפול בהחזרי מס לשכירים.
טל. 02-5665122 פקס. 02-5665123
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|